Serwis używa cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką cookies.

logowanie

zarejestruj się
jeżeli nie masz konta

Social Media o miłości

Data dodania: 2014.02.24

Portal Marka Zuckerberga opublikował wyniki swoich badań, z których wynika, że Facebook jest w stanie przewidzieć, kiedy dana para ma zamiar zamieścić post oficjalnie informujący o byciu w związku. Twitter zdradził, kiedy najchętniej wyrażamy miłość w mediach społecznościowych.


Twitter

fot. blog.twitter.com/2014/love-is-all-around-on-twitter

 

 

Na blogu Facebook Data Science poinformowano, że widać wyraźny wzrost wspólnie udostępnianych postów pomiędzy zaangażowanymi osobami w przeciągu 3 miesięcy (lub około 100 dni) przed poinformowaniem na Facebooku o zawarciu oficjalnego związku. Szczyt osiągany jest na 12 dni przed, gdy średnia ilość dzielonych postów wynosi 1,68 dziennie. Z kolei gdy następuje godzina „zero”, czyli ogłoszenie informacji o zmianie statusu, wówczas aktywność obu osób zazwyczaj powoli i sukcesywnie spada.

Wykres przedstawia wyniki badań Facebooka na anonimowych parach, które w okresie pomiędzy 11 kwietnia 2010 a 21 października 2013 zmieniły swój status na „w związku”, wcześniej będąc singlami. Oczywiście uwzględniono w badaniu wyłącznie posty w języku angielskim. Wykres przedstawia wzrost liczby postów w stosunku do dnia przed i po ogłoszeniu nowego związku.

 

Facebook

fot. facebook.com/notes/facebook-data-science/the-formation-of-love

 


Twitter sprawdził też, kiedy wyznanie miłości w danym języku pojawia się najczęściej. I co ciekawe narody niemieckojęzyczne wyznają miłość na Twitterze najczęściej w styczniu, anglojęzyczne – w sierpniu, francuskojęzyczne – w październiku a hiszpańskojęzyczne – w listopadzie!

 

A kiedy Wy dzielicie się Waszymi uczuciami w social media?

Pozostałe aktualności

Prezent dla dwojga na rocznicę ślubu

Pomysł tygodnia: Prezent dla dwojga na rocznicę   Pomysł na prezent - kurs sushi dla dwojga Miłośnikom tradycyjnych (...)